...*یاد من باشد تنها هستم*...

خرید بک لینک

امکانات وب

ناهید رو دوست ندارم ..ناهید این روزا رو دوست ندارم..

ناهید غرق شده رو...غرق شده تو...

خدا ینی میشه یه معجزه رخ بده؟؟؟

فکر نکنم...

معجزه های زندگی من ته کشیده دیگه...

...*یاد من باشد تنها هستم*......

ما را در سایت ...*یاد من باشد تنها هستم*... دنبال می‌کنید

برچسب: name,meaning,m,gif,meme,and justice for all,com,definition,n,baby one more time, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: يکشنبه 9 آبان 1395 ساعت: 6:14

اول سلام..خب عارضم به خدمتتون که الان جایی خوندم که یکی از راه های پاکسازی ذهن اینه که یه صفحه سفید بزاری جلوت و هرچی از ذهنت میگذره رو بنویسی...حالا این صفحه سفید میتونه صفحه کاغذ باشه که با مداد یا خودکار به جونش میفتی یا صفحه ورد و نوت پد و یا درنهایت مثل من صفحه بلاگفا رو باز کنی...خب الان چی از ذهنم میگذره عایا به نظرتون؟؟ذهنم مشوشه...از موضوعات کاری که چقدر سرم شلوغه و هم باید کارای بهداشت حرفه ای شهرستان رو انجام بدم و هم کارای بهداشت محیط دوتا مرکز بهداشتی درمانی روستایی که دستمه..از موضوع حال ناخوش دوستم که امروز باز بردنش درمانگاه چون باز حتما ...*یاد من باشد تنها هستم*......

ما را در سایت ...*یاد من باشد تنها هستم*... دنبال می‌کنید

برچسب: پاکسازی ذهن از افکار منفی, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 9 آبان 1395 ساعت: 6:14

صفحه بندی